Planer słów kluczowych

Odkryj nowe słowa kluczowe, które możesz wykorzystać w swojej stronie internetowej, kampaniach Google Ads i nie tylko.

Jak korzystać z narzędzia do Sugerowania Słów Kluczowych

Narzędzie do sugerowania słów kluczowych jest przydatne w każdym rodzaju marketingu internetowego. Wszystko, co musisz zrobić, to wpisać odpowiednie słowa lub frazy w pole wyszukiwania, a narzędzie poda ci listę możliwych słów kluczowych. Narzędzia sugerowania słów kluczowych są szczególnie przydatne dla firm internetowych, ponieważ pomagają znaleźć więcej odpowiednich słów kluczowych, niż można by przypuszczać. A ponieważ te słowa kluczowe są oparte na ludziach, którzy ich używają, możesz je również wykorzystać w swoich kampaniach marketingowych.

 

BEZSTRESOWE GENEROWANIE SŁÓW KLUCZOWYCH ZWIĘKSZAJĄCYCH RUCH

Wiesz, że słowa kluczowe mają zasadnicze znaczenie dla Twojego biznesu online, prawda?

Oczywiście, że tak. Ale:

Zależność wyłącznie od słów kluczowych, które wymyślisz za pomocą swojej głowy, nie zaprowadzi Cię daleko w Twojej podróży w biznesie online.

Potrzebujesz systemu, dzięki któremu będziesz mógł generować ciągły strumień propozycji słów kluczowych, które będziesz mógł łączyć z Twoimi słowami kluczowymi.

Automatyczne generowanie odpowiednich słów kluczowych z wiarygodnego źródła pozwala zaoszczędzić czas i wysiłek, a także umożliwia kierowanie na bardziej trafne frazy. Pomaga to również zwiększyć zwrot z inwestycji marketingowych (ROI).

To sprawia, że sugestie słów kluczowych są kluczową czynnością w badaniach słów kluczowych i ogólnie w optymalizacji wyszukiwarek (SEO).

 

Ahrefs

Jeśli jesteś zainteresowany znalezieniem nowego słowa kluczowego dla swojej strony internetowej, narzędzie Ahrefs Keywords Explorer może Ci pomóc. Narzędzie pozwala na wprowadzenie dowolnej nazwy domeny i zobaczenie jej rankingów słów kluczowych. Dostarcza również raporty dla Organicznych słów kluczowych i Top Pages. Ten ostatni ujawnia topowe strony dla danego słowa kluczowego. Ta informacja jest niezbędna do znalezienia słów kluczowych, które będą generować ruch organiczny na twojej stronie. Dodatkowo, Ahrefs Keywords Explorer oferuje metrykę trudności słów kluczowych i miesięczny wolumen wyszukiwania.

Ahrefs posiada narzędzie do badania słów kluczowych, które pomaga znaleźć nowe słowa kluczowe i analizować ich konkurencję. Sekcja "przegląd słów kluczowych" pokazuje wolumen wyszukiwania i konkurencję dla wybranych słów kluczowych, jak również sugestie dotyczące dodatkowych reklam i filmów. Sugestie słów kluczowych są następnie prezentowane w formie tabeli w karuzeli, co pozwala użytkownikowi wybrać, które słowa kluczowe chce wykorzystać. Oprócz sugestii słów kluczowych, Ahrefs oferuje również karuzelę wideo i narzędzie do badania słów kluczowych.

Inną ważną cechą Ahrefs jest analiza backlinków. Możesz sprawdzić, jak radzą sobie linki Twoich konkurentów i czy są one toksyczne lub istotne. Możesz wykorzystać te informacje, aby określić, którzy z Twoich konkurentów dominują na rynku wyszukiwania. Ahrefs Keywords Explorer jest wartościowym narzędziem, więc wykorzystaj je! Warto sprawdzić, czy strona Twojego konkurenta posiada funkcję analizy backlinków.

Narzędzie do badania słów kluczowych musi być oparte na intencjach użytkownika. Jeśli klient szukałby aluminiowej butelki na wodę, szukałby różnych marek i modeli. Stosując te zasady do badania słów kluczowych, można znaleźć kilka unikalnych słów kluczowych dla swojej witryny. Metoda ta jest szczególnie przydatna przy wyszukiwaniu słów kluczowych o długim ogonie. Powinieneś również zapisywać wszystkie wyniki na osobnej kartce. Ważne jest, aby zdecydować, co dokładnie chcesz osiągnąć dzięki tym słowom kluczowym, zanim zaczniesz je badać.

Ahrefs daje ci również szybki przegląd profili linków twojej konkurencji. Możesz również zobaczyć jak wiele backlinków posiadają, jak również adresy URL ich stron rankingowych. Posiadając te informacje, możesz zdecydować, które słowa kluczowe użyć dla swojej własnej strony, a które pominąć. Proces ten jest znany jako "śledzenie rankingów" i pozwoli na monitorowanie wyników konkurencji w wyszukiwarkach.