Generator Meta Tagów Karty Twittera

Użyj naszego generatora Twitter Card, aby dołączyć bogate treści, w tym zdjęcia, filmy i inne media do tweetów całkowicie za darmo.

Generator kart na Twitterze

Twitter wprowadził nowe funkcje dla kart, takie jak karty w kodzie źródłowym. Narzędzia do generowania kart Twittera generują formularz i meta-tagi dla kodu źródłowego. Dostępnych jest pięć rodzajów kart: produktowe, biznesowe i społecznościowe. Te nowe funkcje sprawiają, że tworzenie kart jest bardzo proste. A ponieważ serwis pozwala na utworzenie maksymalnie pięciu kart, Twoje tweety będą pojawiać się we właściwym miejscu! I co więcej? Będziesz mógł również śledzić, ile osób ogląda Twoje tweety.

Utwórz kartę na Twitterze

Niezależnie od tego, czy prowadzisz konto firmowe, czy osobiste, stworzenie wizytówki na Twitterze to świetny sposób, aby pochwalić się swoją marką i doświadczeniem. Wcześniej Twitter pozwalał na wpisanie tylko 140 znaków informacji w każdym tweecie. Dla wielu osób było to jednak zbyt mało. Ponieważ użytkownicy Twittera domagali się więcej miejsca, twórcy Twittera postanowili rozszerzyć tę możliwość do 240 znaków. Użytkownikom brakowało jednak możliwości dodawania treści multimedialnych. Wtedy z pomocą przyszły karty Twittera.

Stworzenie karty na Twitterze jest tak proste, jak skorzystanie z dostępnych narzędzi. Po wprowadzeniu wymaganych informacji Twitter automatycznie wygeneruje znaczniki Meta. Skopiuj i wklej ten kod do nagłówka swojej strony internetowej. Jeśli nie jesteś zadowolony z rezultatu, po prostu użyj narzędzi ponownie i zastąp błędny kod prawidłowym. Po dodaniu meta tagów do swojej witryny, upewnij się, że odświeżysz stronę i sprawdzisz, czy karta Twittera jest widoczna dla Twoich zwolenników.

Rozmiar obrazka nie może przekraczać 1 MB. Obrazek powinien mieć co najmniej 120 pikseli z każdej strony. Jeśli obrazek jest większy, będzie wyglądał na przycięty z jednej strony. Minimalny rozmiar obrazka to 280 na 150 pikseli. Generator wygeneruje kod, który automatycznie wyświetli obrazek, gdy tweet połączy się z Twoją stroną internetową. Dobrym przykładem jest "Karta podsumowująca z dużym obrazem". Jest to prostokąt o pełnej szerokości z małym obszarem tekstowym. Opis ma długość 70 znaków.

Chociaż format karty na Twitterze jest inny dla każdego typu, podstawowa zasada jest taka sama. Można jej używać do różnych celów. Można na niej zamieścić wpis na blogu lub film o swojej firmie lub usłudze. Oprócz wyświetlania treści, możesz zamieścić treści rich media. Film wideo może pokazywać użytkownikom, jak pobrać aplikację. Jeśli masz aplikację mobilną, możesz również utworzyć dla niej kartę aplikacji.

Do tweetów można dodawać odtwarzacze multimedialne za pomocą kart odtwarzacza. Znaczniki meta używane w tych kartach muszą być zatwierdzone przez Twittera. Karty graczy są również nazywane "kartami". Te tweety zawierają pliki multimedialne i wymagają użycia znaczników meta HTML. Możesz użyć narzędzia do generowania kart Twittera, aby wygenerować te metaznaczniki, lub ręcznie wpisać je do kodu swojej strony. Po dodaniu tych metaznaczników kod zostanie pobrany przez Twittera.

Utwórz kartę na Twitterze za pomocą Yoast SEO

Plugin Twitter card to potężne narzędzie, które wypełnia informacje z Twittera za Ciebie. Yoast SEO automatycznie uzupełnia informacje z twojej strony lub postu, w tym tytuł SEO, meta opis i wyróżniony obraz. Ale nadal możesz edytować te pola, aby dodać obraz, tytuł lub opis do swojego wpisu na Twitterze. Yoast SEO Premium posiada Social Previews, które pokazują kartę Twittera na podstawie strony lub postu, który aktualnie przeglądasz.

Plugin posiada wiele funkcji. Najważniejszą z nich jest to, że jest niezwykle łatwa w użyciu. Jeśli używasz WordPressa, możesz zainstalować wtyczkę i skonfigurować ustawienia karty Twittera. Yoast pozwala na edycję danych na karcie podsumowania tweeta, ale nie pozwala na zmianę ustawień na starszym poście. Będziesz mieć również problemy z edycją swoich starych tweetów, ponieważ wtyczka losowo wybiera obraz.

Jedna z najpopularniejszych wtyczek WordPress SEO, Yoast SEO, ma ponad pięć milionów instalacji i ocenę 4,9 gwiazdek w repozytorium WordPress. Dzięki tej wtyczce możesz łatwo utworzyć kartę Twittera w swojej witrynie. Aby ją włączyć, wystarczy aktywować wtyczkę, a następnie kliknąć ikonę Yoast SEO. Następnie należy kliknąć przycisk Społecznościowe. Następnie wybierz typ karty Twittera, którego chcesz użyć.

Jeśli nie chcesz instalować osobnej wtyczki, możesz skorzystać z obsługi kart Twittera w Yoast SEO. Twitter ułatwił ludziom wyświetlanie bogatych treści na Twitterze, i to jest możliwe, aby napędzać ruch, zwolenników, a nawet pobrań aplikacji z tych kart. Jeśli nie używasz wtyczki Yoast SEO, możesz użyć Twitter Card Validator, narzędzie na stronie deweloperskiej Twittera, który pomoże Ci sprawdzić, czy karta jest poprawnie sformatowana.

Twitter udostępnia karty Twittera także użytkownikom WordPressa. Korzystając z kart Twittera, można rozpowszechniać treści i zbierać leady. Karta na Twitterze zapewnia użytkownikom cenne spostrzeżenia i wiedzę. Gdy użytkownik połączy się z Twoją treścią, karta Twittera pojawi się jako link w jego tweecie. Dzięki temu Twoje tweety są rozpowszechniane i czytane przez wiele osób, co przekłada się na lepsze wyniki w rankingu SEO. Nie przegap więc okazji, aby dodać kartę Twittera do swojej strony internetowej.

Adresy URL znaczników dla Google Analytics

Istnieją dwa główne sposoby tagowania adresów URL dla Google Analytics w oprogramowaniu generatora kart Twittera. Pierwszy z nich jest ręczny, który wymaga dużej ilości pasma inżynierskiego. Ta metoda nie jest dobra dla dużych kampanii i ma zastosowanie tylko do małych grup docelowych. Jest ona również czasochłonna i narażona na błędy. Nie pozwala też na przetwarzanie masowe i wykorzystuje standardowe zmienne UTM zamiast tagów CUSTOM. Metoda ta wymaga również ręcznego wprowadzania zmiennych kampanii w każdym adresie URL.

Jedną z metod śledzenia kampanii marketingowych i treści jest umieszczanie kodu UTM w każdym łączu. Używając kodu UTM, marketerzy mogą sprawdzić, które źródła wysyłają najwięcej ruchu na ich strony. Następnie mogą dokonać segmentacji tego ruchu i przeanalizować go. Nazywa się to marketingiem wielokanałowym. Po zakończeniu kampanii marketingowej marketerzy mogą segmentować i filtrować raporty według kampanii i źródeł. Ponadto, narzędzia do generowania kart Twittera obsługują śledzenie UTM.

Testuj karty na Twitterze

Aby utworzyć Twitter Cards, należy dodać opis do swoich treści. Zazwyczaj oznacza to adres URL obrazu o rozmiarze mniejszym niż 1 MB oraz opis tekstowy, który przekazuje istotę obrazu użytkownikom niedowidzącym. Istnieją również narzędzia generator Twitter Card dostępne, które pozwolą Ci dowiedzieć się więcej o meta tagach i jak ich używać. Możesz także użyć tych narzędzi, aby wyświetlić podgląd swojej wizytówki przed jej opublikowaniem. Na przykład, jeśli masz obrazek z filmem, możesz podejrzeć jego rozmiar w narzędziu do generowania kart na Twitterze.

W Internecie dostępnych jest wiele darmowych i płatnych narzędzi do generowania kart na Twitterze. Dostępnych jest wiele narzędzi, w tym sam Twitter. Jednak narzędzia te nie są odpowiednie dla każdego rodzaju działalności. Aby sprawdzić, czy Twoja karta na Twitterze jest ważna, możesz skorzystać z walidatora kart na Twitterze. Za pomocą walidatora możesz sprawdzić, czy Twoja karta jest ważna. Możesz wprowadzić adres URL swojej strony, aby sprawdzić, czy jest ona ważna. Następnie można wyświetlić podgląd i liczbę meta tagów użytych do utworzenia karty. Jeśli wszystko działa, powinieneś zobaczyć komunikat o powodzeniu, w przeciwnym razie zostaniesz przekierowany na stronę błędu.

Karta witryny zawiera miniaturkę witryny wraz z opisem oraz CTA, aby przeczytać więcej. Jest to zalecana opcja do promowania witryny i zawiera link do strony głównej lub strony docelowej. Z kolei karta wideo zawiera link do strony ecommerce Twojej witryny. Podobnie jak w przypadku postów shoppable na Instagramie, karty wideo mogą być wykorzystywane do promowania produktu lub usługi. Po obejrzeniu na odpowiednim kanale, użytkownicy Twittera mogą kliknąć na Twoją stronę internetową.

Karta podsumowująca zawiera tytuł, opis i miniaturkę. Jeśli film lub artykuł jest atrakcyjny wizualnie, najlepiej jest umieścić duży obraz. Karta odtwarzacza zawiera treści audio lub wideo, które można pobrać. Narzędzia do generowania kart na Twitterze są łatwe w użyciu, a ich wdrożenie powinno zająć mniej niż 15 minut. Twitter ma miliony użytkowników, więc dlaczego nie skorzystać z tego potężnego narzędzia? Możesz nawet zacząć za darmo i przetestować je przed rozpoczęciem własnej kampanii.